vrijdag 20 april 2012

Week 15 - DE bak en El porto

Ken je dat? Dat je allemaal projectjes hebt liggen die nog niet helemaal af zijn? Nou ik denk dat bijna iedereen die naait dit wel herkent en een doos ergens in huis heeft staan... Ik heb hem deze week is opengemaakt en daar vond ik dit...

Hier had ik het al over de El Porto tas van Farbenmix. Wat vond ik die leuk! Stoer begon ik aan mijn versie. Wilde hem romantisch maar toch een beetje stoer maken dus roze, rood en grijs.
Hij is gemaakt in een fijn rib en gevoerd met een katoen met witte polkadotjes. Aan de ene zijde een zakje en hier 'het' gat, die ik zo leuk vind! Moet alleen nog een sleutelhanger maken voor eraan zie ik nu.
En overal van die leuke details gemaakt met kantjes, zigzagband, biaisband en knoopjes. Dat vind ik het leuke aan de patronen van Farbenmix, je kunt ze helemaal naar je eigen hand zetten dus extra bandjes, kantjes en lintjes te gebruiken.

Het was echt wel een klus vandaar dat hij in DE bak beland is, maar nu kan ik ermee pronken!
En koninginnedag komt er ook aan, ik heb de broches van Mme Zsa Zsa gemaakt. Ik had ze al geknipt klaarliggen (al die rondjes...) maar nog niet afgemaakt. Dus even een lopende band werkje. Ook weleens leuk voor de verandering.
En ik moest ze ook leuk inpakken dus ik heb ze op een gebakspapiertje gelegd met een oranje kartonnetje. Ik vond het effect wel geinig!









Dat was t weer! Binnenkort meer.

Vlindergroetjes,
Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten