donderdag 1 januari 2015

Boxkleden voor meisjes


 Liet ik dinsdag nog zien dat ik een superstoer boxkleed had gemaakt. Nu eentje voor een meisje in echt roze! De ene kant is roze fleece met een groot hart. De achterkant in strepen met sterren, hartjes en een vrolijke stof met bloemen en diertjes. 
 Kijk hier zie je het beter, en natuurlijk ook een bandje en kantje op de naden van de ene stof naar de volgende.

En ook nog een boxkleed op speciaal verzoek met een zachte knuffelfleece aan de binnenkant een rand aan de zijkant van katoen. Deze stof zit ook op de achterkant. 

Oh en die slechte foto's? Totaal mijn schuld, hihi, dat is niet mijn beste kwaliteit en dan werkt t weer niet altijd mee... Probeer het echt maar als de ondergrond dan ook nog donker is (boxkleed past niet op mijn witte tafel waar ik meestal de foto's maak) dan blijven ze toch twijfelachtig. Gelukkig zijn ze zo vrolijk dat dat alles goed maakt, toch?  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten