vrijdag 9 januari 2015

Etalage Holland Stoffenhuis 2




Ik schreef het in de vorige post al, de etalage ziet er nu alweer ander uit. Voor de komende herfst een wisseling in de kleine etalage bij de deur. In een herfststofje met egels, bladeren, paddestoelen en eekhoorns. Op de kussens heb ik een hartig vossenbruinkleur bandje met een rood kantje gezet. De drie schildersdoekjes zijn onder elkaar opgehangen in de etalage. 

Oh en op deze stof ben ik echt verliefd geworden. Sneeuwuilen, ijsberen, winterkoning en zulke mooie kleuren. Het lijkt wel een winters sprookjes landschap. Ik heb ook nog een stuk voor mezelf gekocht, ik kon het niet laten! 

Dus toen de zomer eruit moest... wist ik al welke stof ik ging gebruiken voor de winteretalage. Samen met een zelfgemaakte paspel van satijnbiaisband en een heerlijk zacht bontje aan de achterkant ziet het er toch fantastisch uit? Voor de etalage ook nog allemaal leuke items van Action gekocht en nog omslagdoeken (van stof en wol) gemaakt door collega's. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten