zaterdag 24 januari 2015

Een speciaal project

Wie mij op facebook volgt, heeft het al voorbij zien komen. Maar ik mocht eind vorig jaar een oude wieg opnieuw bekleden. En het speciale was dat de toekomstige mamma er vroeger zelf in gelegen heeft. Zo leuk! 

Dit is de wieg zoals hij was... 


En dit heb ik ervan gemaakt. Fris wit met een heel klein beetje grijs. Het bleek nog een hele klus want de bogen van de kap konden er niet vanaf en dus kwam er veel handwerk aan te pas. En er zat ook nog een ongenode gast tussen de buiten- en binnen bekleding... gelukkig wel dood maar ik ben toch niet zo van de beestjes... vooral niet in een babywieg! 

Maar als ik het resultaat dan uiteindelijk zie, is alles vergeten en zie ik alleen het mooie resultaat. 




Als kleinigheidje nog een lakentje en een speenkoordje gemaakt voor het kleintje. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten