donderdag 8 januari 2015

Etalage Holland Stoffenhuis

Ik heb geloof ik weleens verteld maar ik werk bij Holland Stoffenhuis . En naast de verkoop ben ik ook bezig de webshop te vernieuwen, nieuwsbrieven te sturen en nog een paar nieuwe ideeën die ik nog niet kan delen :-D 

Maar ook de etalage moet er inspirerend uitzien. Nu is het een vrij drukbezochte winkel dus we krijgen er niet altijd de tijd voor maar dit jaar heb ik in ieder geval bijgedragen aan de zomer- en winteretalage. In deze blog de foto's van de zomeritems. Ze zijn te leuk om ze niet te bloggen... 

 
  
Deze kussens gemaakt van een supermooie dunne canvas in combinatie met beigekleurig linnen. 

Ze zijn allemaal anders. Een geappliceerd hart, een gehaakte rand.. En natuurlijk kon zelfgemaakte paspel niet ontbreken! Ik vind dat echt zo'n leuk effect geven. Ik maak het meestal van katoenkoord en van biaisband. Hier in effen lichtaqua maar ik heb het ook al met een klein streepje en bloemetje gedaan, ook zo leuk! 





 Oh zie je die foto's? Gewoon buiten op mn balkon in t zonnetje! Wat verlang ik daar naar terug, ik vind het zo heerlijk om mn balkondeurtjes open te doen en dan achter mn naaimachine te zitten en de buiten geluiden te horen.... maar ik moet nog even geduld hebben, eerst winter... brrr...

Maar ik heb deze tas, omslagdoek en cowboyhoed gemaakt voor de etalage. De kleuren zijn gebaseerd om het kleine creme kantje. Daar zitten kleine bloemetjes op waar het mint kleurtje in terugkwam. Dus andere bandjes erbij combineren en een superleuke set waar heel veel replica's van rondlopen... 

Ook nog een felle set gemaakt met hardroze, neongeel en zwart. Ik had weer een tas gemaakt en deze keer een omslagdoek in een dunne kant waardoor deze ook als pareo gedragen kan worden. Ook had ik een bikini van Zeeman gepimpd. Ik heb de bandjes eerst aan elkaar gezet en toen kleine drukknoopjes erop gezet en ook op de bikini. Want die veertjes kun je natuurlijk niet wassen, maar ja je wilt ook zwemmen.... dus die drukknoopjes bieden uitkomst. 

Oh en een paar slippers gepimpt, heel eenvoudig maar zo'n leuk resultaat! Ik denk dat ik komende zomer ook een paar voor mezelf maak.  
 

Oh maar wat ben ik laat om dit te bloggen trouwens... volgende blog dus eentje over de winteretalage en die is nog te zien! Hoewel ik alweer nadenk over de volgende etalage hoor... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten