woensdag 13 januari 2016

Gehaakte muziekdoosjes



Dit is een artikel wat ik ook in Loods17 verkocht. Ik maakte elke keer nieuwe bij zodat ik ze ook in de webshop kon zetten maar omdat ze dan daar op waren, bracht ik ze toch weer daar naartoe. Maar vanaf nu ook deze gehaakte sterren met muziekdoosjes in de webshop! 

Ik heb er een heel aantal al gemaakt, met elke keer op het midden van de gehaakte ster, nog een stoffen sterretje. Dat maakt hem, naar mijn mening, helemaal af. Net even anders dan anders en het geeft een extraatje. Ze gaan hard dus ik heb alvast nieuwe kleurtjes klaar gelegd om ze weer te maken. 

Dit vind ik trouwens zo leuk, gehaakt combineren met stof. Ik heb nog een paar dingen in mijn hoofd zitten om deze combinatie te maken maar nog geen tijd. Het is soms echter jammer dat je geen extra tijd kan kopen. Al die ideeen die ik heb, kan ik niet allemaal uitwerken. Maar ja daar zullen vast meer mensen last van hebben. Mocht iemand een goede suggestie hebben om meer uren in een dag te krijgen, dan hoor ik het graag! 








2 opmerkingen:

  1. Ha ha hier ook last van tijddillema's, dus helaas geen oplossing in de aanbieding.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer he? Je vakantiedagen zijn ook beperkt dus ik denk dat we gewoon blij moeten zijn dat we zoveel ideeen hebben :-D

      Verwijderen