zondag 3 januari 2016

15% korting: Happy 2016!


Ik wil het jaar goed beginnen dus ik geef de hele week 15% korting op de artikelen van Vlinder.biz! Op alles wat op voorraad is, ontvang je deze korting . Gebruik de code 'Happy2016' en je korting wordt automatisch berekend. 

Oh en het voornemen om meer te bloggen, geldt nog steeds hoor, alleen ja die feestdagen... dan wil ik graag tijd besteden aan mn familie en vrienden dus ik heb het bloggen even op een laag pitje gezet. Maar natuurlijk heb ik er wel over nagedacht en ik ga inderdaad vaker een kort blogje maken. Gewoon wat ik allemaal maak of gemaakt heb. Ik vind het zelf nl. ook erg leuk om te zien wat er allemaal door mijn handen gemaakt is. 

Vlak voor kerst heb ik ook het besluit moeten nemen om te stoppen bij Loods17. Ik vind het heel erg jammer maar het levert helaas niet genoeg op om zo'n kast te huren. Dus de afgelopen periode ben ik achter de schermen wel heel erg veel gedaan, alles opgeruimd (en dat is echt een uitdaging in een huis van 55m2) en ook toegevoegd in de webshop. Op deze nieuwe artikelen krijg je trouwens ook gewoon 15% korting.  Neem ook snel een kijkje: www.vlinder.biz 

Ook ben ik bezig geweest met de WIP's. Ik heb er een aantal afgerond en de rest gaat gewoon mee in het lijstje van 2016. Binnenkort zal ik weer eens een update plaatsen met foto's erbij. Wel zo leuk en voor mij een stok achter de deur om ze af te maken. 


Groetjes en ik wens iedereen een Happy 2016!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten