zaterdag 9 januari 2016

WIP update

Vorig jaar begon ik te bloggen over mijn W(ork)I(n)P(rogress)'s. En ik heb ze niet links laten liggen hoor. Zoals de etuis, die zijn allemaal af en ze staan ook te koop in de webshop. Ik vind het zo leuk om te zien dat een artikel door een andere stof/print/kleur te gebruiken er weer helemaal anders  uitziet. 

Dus weer een vinkje op de lijst! Yeah! 

Ik zie er echter ook nog bij staan die volgens mij helemaal nooit gemaakt gaan worden... Er ligt dan alleen stofje en een idee dus grote kans dat het nog iets anders wordt, of dat ik helemaal skip. Maar ik geef niet op hoor. Alleen denk ik wel dat sommige dingen er niet voor niets nog tussen liggen... dat betekent ook dat ik misschien andere dingen gewoon leuker vind of waar ik meer potentie in zie. Dus ik heb wel besloten dat ik ergens halverwege dit jaar dit lijstje eens kritisch ga bekijken en aanvullen/afstrepen. 

Het werkt trouwens wel goed voor mij hoor, want ik weet dat ik het hier getypt heb, dus ik kan niet net doen of het er niet is, hihi! 

Nou ja deze keer dus een korte update maar ik vind de etuis wel erg leuk. Oh ik maak nog foto's van die andere dingen hoor, maar t meeste staat in de winkel en daar vergeet ik dan foto's te maken als ik er ben. Je houdt ze dus zeker nog te goed! 




WIP's haken 
  1. Poef van de cal 2015
  2. Kussen bij de poef van punt 1
  3. Lalylala 
  4. Sjaal bloom
  5. Gehaakt babydekentje wit, koraal en mint
  6. Sjaal Maxi
  7. Plaid van oud garen: een speciaal project, wil ik wel voor het eind van het jaar af hebben, ben benieuwd of dat gaat lukken 
  8. Olifant Stip&Haak
  9. Dekentje blokjes gehaakte rand hardroze
  10. Dekentje blokjes gehaakte rand lichtroze
  11. tas oude projecten uithalen
  12. Schaap hexagonen 
  13. hexagonen wit, aqua (geen idee wat het moest worden eigenlijk...)
WIP's naaien
  1. hoes poef cal 2015
  2. sterretjes oranje/bloem
  3. kussen oma rood
  4. vlaggetjes hoera grijs en aqua
  5. vlaggetjes hoera linnen creme en mint
  6. vlaggetjes hoera lichtgrijs en roze
  7. autozak piraatjes
  8. tekst Kai rood/donkerblauw (knikkerzak? potlodenrol?) 
  9. stoelverkleiners
  10. letterslingers
  11. pennenzakken
  12. muzieksterren
  13. vlaggenlijn kai rondjes en sterren
  14. lakentje vogeltjes
  15. losse vlaggetjes in een slinger verwerken
  16. muziekdoosjes slopen
  17. kussen uil afmaken (TAA)
  18. Sjaal zwart kant en voile
  19. patroon namaken paarse trui
  20. zwarte legging
  21. okergele legging
  22. rokje grijs + roze tule
  23. boxershort papegaai 
  24. dekentjes beige/grijs
  25. slaapzakjes grijs sterretjes
  26. sjaal donkerblauw bont 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten