maandag 11 januari 2016

Oh toen scheen het zonnetje nog...

Oh wat loop ik toch achter met leuke foto's posten van producten die ik gemaakt heb... Heimwee krijg ik hiervan, heimwee naar de zon! Ik word er gewoon blij van als ik deze bijna overbelichte foto's zie. Heerlijk licht en dan ook nog leuke producten. 

Voor een achternichtje wat jarig was heb ik een knikkerzak met Elsa gemaakt. Ssst niet zeggen hoor maar I love Frozen!!! Ik heb geen kinderen maar ik kijk de film ook graag... Beetje jammer alleen dat je het er zo koud van krijgt, hihi. Een knikkerzak maken is ook leuk en als er dan ook nog Elsa op mag. Doet me aan mezelf denken, wat als ik klein was geweest, had ik het dan leuk gevonden? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Ik had ook een leuk krukje gehaald bij de Action en er een hoesje omheen gehaakt. Het is heel erg maar ik heb dus het patroon van iemand op internet gebruikt maar ik weet niet meer welke. Sorry geen linkje hier, maar als iemand het weet dan hoor ik het graag want dan voeg ik hem nog toe. 

Ik heb restjes garen gebruikt in grijs, roze en wit. Dat zijn nl. de kleurtjes die ze in haar kamer heeft. 

Ze was er gelukkig erg blij mee en haar moeder vond het ook erg leuk. Dat blijf ik toch lastig vinden, kun je alleen zelfgemaakte cadeautjes geven? Is dat dan niet te gierig? Ik weet wel dat het materiaal ook veel geld kost maar dan geef ik er vaak toch nog iets uit de winkel bij. Best lastig vind ik dit. Iemand raad? 

Groetjes, 
Ilse 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten