woensdag 2 december 2015

Aaron



De mamma van Aaron besteld wel vaker iets bij mij en ze vertrouwde me toe om de naamslinger te maken. Niemand wist nog wat het geslacht van de kleine was of hoe hij zou gaan heten... 

Nu woont een van mijn vriendinnen bij haar in de straat en die wilde graag een cadeautje wat gepersonaliseerd was. Ik kon dit kleed dus ruim op tijd maken, in de kleuren van de letterslinger. Dus een mooi speelkleed gemaakt, heerlijk zacht door het fleece en natuurlijk zijn naam erop. Zo is duidelijk van wie het kleed is:-D 

Uiteraard heb ik het cadeautje heeeeeeeel goed ingepakt zodat niemand kon zien welke kleuren en welke naam er in het pakje zat. Het pakje heb ik pas gebracht toen de kleine er al was, dus alleen het uiterlijk was nog een verrassing. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten