dinsdag 8 december 2015

Fayenne krijgt een nieuwe kamer

Voor de kleine Fayenne heb ik een boel dingen mogen maken voordat ze geboren was. Maar nu krijgt ze een grote meisjeskamer en ook deze keer mocht ik iets maken. Haar moeder had een heel leuk kussen van Lief! gekocht, maar het dekbedovertrekje vond ze te druk. 

Dus hebben we een overtrekje gemaakt. De basis is een roze ruitje en erboven een band van roze met witte hartjes. Op de scheidingslijn heb ik een petrol/mint biaisbandje gestikt met een wit kantje met hartje. 

Het kussenslooptje is precies hetzelfde, alleen heb ik hier ook nog haar naam op gezet. 

En het leuke is, dat ik ook nog foto's heb gekregen van hoe het dekbedje op haar kamertje ligt. Dat vind ik altijd zo leuk! 



Zoals je ziet het is nu echt een grote(re) meisjeskamer. 


Slaap lekker lieve Fayenne!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten