donderdag 10 december 2015

Oehoe!

Ik kreeg een bestelling voor een muziekuiltje, helemaal leuk! Alleen maak ik er nooit maar 1, deze keer werden het er 5... 

Voor stoere jongens of juist lieve meisjes... 

Maar deze speciaal voor de opdracht in lila en mintgroen. De kleuren zou ik zelf echt nooit bij elkaar gebruiken maar toch vind ik hem nu zo zoet dat hij wel weer heel lief is. 

Als tegenhanger nog even een paar stoerdere met aqua en knalroze. 

Het muziekuiltje is een van mijn eerste artikelen maar hij blijft echt zo leuk om te maken. Intussen heb ik er echt zoveel gemaakt. Hier is een overzicht te vinden van degene die al een vriendje hebben gevonden, zo leuk om ze allemaal op een rij te zien. Ik hoop dat ik nog veel verschillende mag maken de komende jaren! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten