maandag 7 december 2015

Memobord


Dat was al tijdje geleden dat ik er eentje gemaakt had. Maar ik heb voor de zus van Owen ook een memobord mogen maken. Toen natuurlijk met veel roze. Deze keer heb ik het ontwerp laten aansluiten op het geboortekaartje. Het was een jeanslook kaartje met grijze letters. Ik vond het zo'n gaaf en stoer kaartje! Daar kon ik wel wat mee. 

Ik heb een jeansstofje gepakt en die eerst doormidden geknipt en er een 'dikke' naad in gemaakt met extra sierstiksel in een okergele kleur zoals je zelf ook heb aan de zijkant van je jeans. Ook twee labeltjes erin gezet. Voor de letters heb ik hetzelfde lettertype als die van het kaartje gebruikt. Alleen heb ik deze keer de stof eerst op wit vilt gestreken en daarna met een randje wit uitgeknipt en vastgenaaid op de jeans. Het lintje om kaartjes en tekeningen aan te hangen zit deze keer aan de onderzijde van het memobord en ik heb er gewoon stoere houten knijpers bij gedaan omdat ik dat het leukst vond passen. 

Heel erg leuk om weer eens een memobord te mogen maken. Van deze ben ik echt fan, dat zeg ik vaker maar dat komt ook omdat ik vaak blij ben als iets wordt zoals ik het in mijn hoofd heb. Trouwens als ik het totaalplaatje niet in mn hoofd heb, dan gebeurd er dus niets met mijn handen. Heel raar maar ik moet echt het resultaat al in kunnen beelden anders wordt het helemaal niets. Gelukkig lukt dat meestal goed :-D 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten