maandag 14 september 2015

Aqua en aqua...

Ik kreeg een bestelling voor een specifieke kleur aqua. Ik doe altijd goed mijn best met fotograferen maar een fotograaf ben ik niet en word ik ook niet... Ook de instellingen van computers zijn allemaal anders en daardoor komen de kleuren niet altijd goed uit. Dus ik heb wat staaltjes gestuurd en het ging om de lichte kleur aqua. 

Het was nog een hele zoektocht want die kleur is bijna niet te vinden bij de groothandels. Dus ook op mijn werk bijna geen opties. Gelukkig was er wafeldoek (de goede kleur) en had ik nog een stof met stippen. En ik ging twee weken later naar stoffenspektakel (dat vind ik zo leuk! Ook al koop ik er vaak heel weinig...) maar daar vond ik dus nog een leuke ruitstof die er helemaal bij paste. Mevrouw kon gelukkig wachten want daardoor is het wel een heel mooi geheel geworden. 

Het ging om een dromenvanger maar dan horizontaal ipv verticaal (dus meer een soort slinger) en een muziekdoosje. Hoe vind jij ze geworden? 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten