donderdag 24 september 2015

De vraag: vrolijk met een beetje roze


Deze combinatie van artikelen wordt vaak besteld: een luiermapje en een muziekuiltje. Deze keer was de vraag: vrolijk en in ieder geval een beetje roze... Nou daar kan ik wel wat mee! 

Bekentenis: ik vind combinaties maken het leukste van het hele proces. Dat je stofjes bij elkaar zoekt en dat je dan een beeld in je hoofd krijgt van hoe het er straks uit komt te zien. Soms kan ik niet wachten tot het dan klaar is, want dan kan ik zien of het beeld wat ik had in mn hoofd ook klopt bij wat er uiteindelijk uitkomt. En ik moet zeggen: meestal klopt het. 



Ik heb gekozen voor een bloemetjesstofje, roze wafelstof en de accentkleurtjes mint en geel. Voor zowel het luiermapje als het muziekuiltje. Ik word er vrolijk van, jij ook? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten