zaterdag 19 september 2015

Naamschriftje

Ik kreeg weer eens een aanvraag voor een naamschriftje. Leuk, want die had ik al een tijdje niet gemaakt. Ze zijn superhandig want ik gebruik gewoon schriftjes met een harde kaft van Action. De stof is alleen een hoesje waar het schriftje zo inschuift, dus is het je boekje vol: je vervangt hem gemakkelijk weer.

Er werd gevraagd voor stoere jongenskleuren in het opmerkingenveld dus ik heb de volgende foto's gestuurd


Het werd een combinatie van alle drie de foto's. Ik ben vergeten een foto van de achterkant te maken maar daar zit de sterrenstof met blauw en grijs van de eerste foto, dan de piratenstof van de middelste foto en tenslotte de aqua met groene sterren stof. Ik heb het geheel bij elkaar aan laten sluiten door rode letters en rode bandjes tussen de stoffen. 

Echt leuk om weer eens te mogen maken! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten