zondag 20 september 2015

WIP's

WIP's, enig idee wat het is? Nou Work In Progress... En daar heb ik er wel een paar van. Zoals getypt in mn blogje van vorige week heb ik opgeruimd en daar kwam ik dus een heleboel tasjes tegen... tasjes met WIP's... 

Ik werk natuurlijk in een stoffen, wol en fourniturenwinkel en dat werkt niet altijd mee. Als er nieuwe materialen binnenkomen dan kan ik er al gelijk een project mee bedenken. Niet zo handig dus. Maar ik moet zeggen dat ik het wel begin te leren en minder mee naar huis neem. En omdat ik vaak opdrachten tussendoor krijg is het soms ook lastig om iets af te maken, omdat ik mijn orders altijd voor laat gaan op eigen werk/ aanvullling. En als ik dan dus tijd heb, heb ik meestal geen zin in de dingen die er liggen. Dan wil ik iets doen wat ik echt leuk vind. Tja weer een nieuwe WIP. 

Om er overzicht in te krijgen heb ik vandaag een lijst gemaakt met alles wat ik dus gevonden heb en of dat nou zo'n goed idee was. Ben er een beetje van geschrokken hoeveel projectjes ik gestart ben en waar ik dus niet mee verder ben gegaan. Maar ik denk dat dit lijstje wel helpt. Nu kan ik kiezen uit heel veel dingen die ik kan gaan doen als ik even tijd voor mezelf heb. De lijst is lang maar niet alles duurt ook lang dus ben benieuwd hoeveel ik er eind dit jaar al gedaan heb. 

En ik ga elke keer bloggen als ik met een WIP bezig ben of die ik heb afgemaakt. Ik heb ze verdeeld in haken en naaien. Nog niet zoveel uitleg maar een korte opsomming, anders wordt de lijst nog langer. En ik ga het bloggen onder het label WIP dus ben je benieuwd wat ik nog moet? Of hoe ver ik ben? Hou mn blog in de gaten. 

Oh ja en ik beloof natuurlijk niet dat ik geen nieuwe WIP's start... hihi 
____________________________________________

WIP's haken 

  1. Poef van de cal 2015
  2. Kussen bij de poef van punt 1
  3. Lalylala 
  4. Sjaal bloom
  5. Gehaakt babydekentje wit, koraal en mint
  6. Sjaal Maxi
  7. Plaid van oud garen: een speciaal project, wil ik wel voor het eind van het jaar af hebben, ben benieuwd of dat gaat lukken 
  8. Olifant Stip&Haak
  9. Dekentje blokjes gehaakte rand hardroze
  10. Dekentje blokjes gehaakte rand lichtroze
  11. tas oude projecten uithalen
  12. Schaap hexagonen 
  13. hexagonen wit, aqua (geen idee wat het moest worden eigenlijk...)
WIP's naaien

  1. hoes poef cal 2015
  2. sterretjes oranje/bloem
  3. kussen oma rood
  4. vlaggetjes hoera grijs en aqua
  5. vlaggetjes hoera linnen creme en mint
  6. vlaggetjes hoera lichtgrijs en roze
  7. autozak piraatjes
  8. tekst Kai rood/donkerblauw (knikkerzak? potlodenrol?) 
  9. stoelverkleiners
  10. letterslingers
  11. pennenzakken
  12. muzieksterren
  13. vlaggenlijn kai rondjes en sterren
  14. lakentje vogeltjes
  15. losse vlaggetjes in een slinger verwerken
  16. muziekdoosjes slopen
  17. kussen uil afmaken (TAA)
  18. Sjaal zwart kant en voile
  19. patroon namaken paarse trui
  20. zwarte legging
  21. okergele legging
  22. rokje grijs + roze tule
  23. boxershort papegaai 
  24. dekentjes beige/grijs
  25. slaapzakjes grijs sterretjes
  26. sjaal donkerblauw bont 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten