dinsdag 15 september 2015

Kleine Cornelis

De mamma van de kleine Cornelis heeft gevraagd of ik maxicosi vogeltjes wilde maken. Dat doe ik natuurlijk graag en de kleurtjes zijn ook te schattig! Ik vind hem heel stoer geworden door het streepje donkergrijs maar ook heel lief, echt voor een kleintje. Ze heeft zelf een superleuk dekentje in dezelfde kleurtjes gemaakt dus de wagen stond al helemaal mooi klaar voor de kleine er was. 


Ik mocht ook op kraamvisite bij de kleine Cornelis. Een heerlijk mannetje met een hele bos blond haar. Echt zo schattig en hij was ook heel erg om zich heen aan het kijken en dat anderen hem vasthouden: geen probleem! Ik kijk gewoon heerlijk rond. 

Ik wist dat zijn kamertje mint en grijs zou worden en dat zijn ouders die kleuren echt heel mooi vonden dus de kleurtjes stonden al vast. Ik heb een muziekuiltje, piepkonijn en http://www.vlinderbiz.nl/c-1842599/slabbetjes/gemaakt. Zo had ik een mooi pakketje samen. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten