zondag 13 september 2015

bloggen en ik, gaat dat dan toch lukken?

Eindelijk eens tijd genomen voor mn blog. Het is echt schandalig dat ik het zo lang links heb laten liggen. Maar ik heb het zo druk gehad. Veel bestellingen (leuk!) en ik heb iets nieuws gedaan: Vlinder.biz heeft winkelruimte gehuurd! Vanaf eind juni kun je de producten nu ook in het echt zien, voelen en kopen bij Loods17 in Katwijk. Hier moest ik natuurlijk wel veel voor maken en omdat het goed loopt moet ik het ook bijhouden natuurlijk. Maar het is zo leuk om de reacties van mensen te horen. Ik ben nou eenmaal geen fotograaf (weet ik ook van mezelf) dus mn producten zijn gewoon leuker in het 'echie' dan op de foto. Hier zou ik me dus wat meer op kunnen focussen maar de tijd... Ik ben dan wel alleen maar toch gaat de tijd heel erg hard. 

Ik zal binnenkort ook even foto's posten van mijn kast en de inhoud van de kast in Loods17. Uiteraard kun je de producten ook gewoon in mijn webshop vinden hoor. Of je als je iets daar ziet en je wilt het in een andere kleur of stof? Mail me gerust! 

Verder probeer ik echt mn leven te beteren en wat meer te bloggen. Ook soms in het kort, ik heb echt zoveel producten gemaakt die ik graag wil laten zien en sommige zijn gewoon nog van 2014 omdat ik er geen tijd voor had. Dus ik ga ook wat meer korte blogjes maken, gewoon met wat ik gemaakt heb en dan neem ik af en toe gewoon de tijd om wat uitgebreider te typen en wat meer te vertellen over de dingen die ik gemaakt heb of waar ik mee bezig ben. 

Afgelopen weken heb ik vakantie gehad en dat doet me echt goed, hoewel ik het heel moeilijk vind om niets te doen voor vlinder.biz en ook op mijn werk hadden we een superleuke actieweek met allerlei aanbiedingen op stof, wol en fournituren. Ik heb dit helemaal vooruit gepland en ben nu ook reuze benieuwd hoe het gegaan is. Morgen ga ik weer werken dus dan ga ik het zien... 

Ook al was ik gewoon thuis, ik had het echt even nodig om niet naar mn werk te gaan. Heb dus ook veel gemaakt maar alleen van materialen die ik toch al in huis had. De eerste paar dagen ben ik naar Texel geweest, wat een leuk eiland zeg! Ik heb zelf een half jaar op Ameland gewoond maar Texel is echt anders. Veeeeeel groter en gewoon Nederland in het klein. Als je alleen in Den Burg blijft, dan heb je echt niet het idee dat je op een eiland zit. 
Ik heb daar ook gewerkt bij de Verzamelpost. Een superleuk initiatief. Je kunt daar (tegen een kleine vergoeding) flexwerken. Heel handig want zo kon ik mijn webshop weer een beetje vernieuwen. Ik heb voor wat rustigere kleuren gekozen maar ben nog niet helemaal klaar hoor. Ik had zoveel ideeen dat ik het niet allemaal redde, hihi! 

Toen ik thuiskwam heb ik heerlijk alles opgeruimd. Ken je dat: dat als je een project af hebt, je gewoon alles in een tasje stopt en dat je op den duur heel veel van dat soort tasjes hebt? Nou ik werk dus blijkbaar zo en t was echt te erg. Overal stonden tasjes, dozen, bakken en ik werd er gek van. Heb dus alles bij elkaar gepakt en opgeruimd. Twee vuilniszakken stof en eentje met wol heb ik weggedaan. Niet weggegooid natuurlijk maar aan de moeder van een collega gegeven. Zij geeft handwerkles op school en was er echt superblij mee. Dus ik ben dan blij dat ik iemand blij heb gemaakt. En aangezien het zo goed ging, heb ik ook mijn kledingkast uitgemest, heerlijk gevoel! Alles past weer in de gewone kasten en bakken. En daarna kon ik dus ook heerlijk werken met het materiaal wat ik had, want ik wist weer wat ik had. 

Ik geloof dat dit stuk (zonder foto's) nu wel lang genoeg is... ik zal je niet langer vervelen maar dacht: misschien ben je beetje benieuwd hoe het er in mijn leven aan toe gaat. En dat ga ik vanaf nu ook wat meer delen. Benieuwd? Blijf dan vooral lezen, ik zal dan proberen mijn leven te beteren en meer te bloggen. 

Groetjes,
Ilse 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten