maandag 22 februari 2016

Cadeaupakket Jackie

Ik blijf dit leuk vinden, setjes die bij elkaar horen. Dit cadeaupakket wordt het meest verkocht dus die heb ik nu met een korting in de webshop gezet. Een muziekuiltje met een luiermapje. 

Deze keer kreeg ik de vraag naar lichtroze met lichtgrijs, een combinatie waar vaak vraag naar is. En om nou elke keer dezelfde combinatie te maken, vind ik niet zo leuk. Natuurlijk ligt hier voldoende in de kast maar een stofje waar zowel lichtroze als lichtgrijs in zat, lag er niet. Dus heb ik op mijn werk een stofje uitgezocht. Handig hoor als in een stoffenwinkel werkt!

Dit stofje heb ik gecombineerd met een lichtroze wafelstof. Ik vind het uitzoeken van de combinaties altijd erg leuk. Zal binnenkort een keer laten zien hoe ik dat doe. Misschien vind iemand dat leuk om te zien? 

Uiteraard kun je het luiermapje of het muziekuiltje ook afzonderlijk bestellen. En natuurlijk in kleuren en stofjes naar keuze zodat het ook echt jouw uiltje wordt. Een beetje van ons met de keuze van jou! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten