vrijdag 12 februari 2016

Zwart, wit en mint, I love it!


Op mijn werk krijgen we zo vaak leuke stofjes binnen dat je begrijpt dat hier mijn kasten niet leeg zijn... Ik krijg zo vaak ideeën in mijn hoofd maar de tijd ontbreekt vaak om er direct iets mee te doen. 

Toen deze plusjesstof binnenkwam, leeg deze combi me zo leuk met mint. Dus toen ik een aanvraag voor een aankleedkussenhoes binnen kreeg, zag ik mijn kans. Ik maak nl. nooit 1 ding tegelijk. Dan maak ik er ook altijd minimaal eentje voor de webshop. 

Dus vanaf nu is deze gave aankleedkussenhoes verkrijgbaar in mijn webshop! Ik ga het denk nog moeilijk vinden om hem te posten, maar ik hoop dat hij een leuk huisje krijgt. 


Intussen kreeg ik er zelfs nog eentje binnen dus heb ik er direct drie gemaakt. Eentje in grijs wit met een uiltje erop en een hele witte. Ik vind ze eigenlijk allemaal gaaf. En jij? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten