dinsdag 9 februari 2016

Hoera voor Jens

Sommige bestellingen zijn een bevalling... Hoewel de bevalling nog niet heeft plaatsgevonden... Mevrouw mailde met de vraag of ik een vlag voor haar kon maken zodat deze uit kon hangen zodra de kleine er was. 

Na wat heen en weer gemail werd het, als het een jongetje zou worden, beige met donkerblauw en het liefst ook met spijkerstof. De meisjesversie waren we nog niet uit... Toen gooide helaas de moeder natuur even roet in het eten en moest er rust gehouden worden. 

De kleine Jens werd geboren en ik kon aan de slag. Omdat het allemaal nog niet rond was, wilde mevrouw ook gelijk een naamslinger. Wel met het verzoek of de vlaggetjes rechthoekig mochten worden, natuurlijk. Dat kan als je het zelf maakt, dan bepaal je zelf (of de klant) hoe ik ze maak. Het duurde uiteindelijk langer dan de planning was maar wat is het een leuke combi geworden!  
De letters op de grote vlag heb ik, op verzoek, gemaakt van een oude spijkerbroek. En om ze net iets meer op te laten vallen, heb ik ze eerst op witte stof vastgezet en daarna met een kleine witte rand op de beige linnen. Ik vind het een geslaagde vlag geworden, die alvast klaar ligt als de kleine Jens 1 jaar wordt. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten