woensdag 3 februari 2016

Het eerste product van Vlinder.biz

Ik blijf ze leuk vinden: de muziekuiltjes. Wist je trouwens dat dit het eerste product is wat ik voor de verkoop heb gemaakt? 

Mijn nichtje was zwanger en ik wilde heel graag iets zelf maken. De uiltjeshype op kinderkamers was toen net gestart en ik heb het gewoon geprobeerd. Inmiddels is dit een van de bestverkopende artikelen bij Vlinder.biz. 

In zijn buikje zit een muziekdoosje met het muziekje van Disney 'it's a small world'. Ik word zelf altijd erg vrolijk van dit deuntje, dus waarom ze niet verwerken in mijn producten? 

Doordat ik elke keer andere stofjes, kleurtjes en printjes mag gebruiken, blijven ze ook leuk om te maken. Zit jouw uiltje er niet bij, neem dan gerust contact met me op. Ik maak ze graag zoals jij wilt! 




Naast genaaide muziekdoosjes heb ik nu ook deze leuke vogel gehaakt. Ze waren zo populair dat ze allemaal al verkocht zijn. Ik ga dus snel weer nieuwe maken zodat ik de webshop kan aanvullen met nieuwe vogeltje muziekdoosjes. Wil jij in de tussentijd alvast eentje bestellen in de kleuren naar jouw keuze? Vraag het gerust! Dan maak ik die eerst. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten